Ay çok kötü bir şey oldu 3 yaşında kızım saçları uzamıştı kurutma makinası kullandırtmıyor du saçları da havluyla çok kurumuyor du bemde keseyim biraz dedim az kesecektim kafasını çekti bir anda kısacık oldu saçları hemde yamuk valla çok moralim bozuldu kışın şapka takıyoruz ama gene de gördükçe moralim bozuluyor saçın uzamasına yardım eden kimyasal olmayan bildiğiniz birşey varmı ki acaba yaza kadar uzar mı