Selamlar
Kızım 13 buçuk aylık
Bu sıralar uykularımız çok fena tek uyku uyuyor zorla ve akşam 9 da yatıp yarım saate bi uyanıyo gece 1-2 lere kadar uyumuyor ama hırçınlık ağlama yok odasından çıkınca rahatlıyor
Kafası hep sıcak elleri avuç içleri ateşi ölçüyorum kol altından 36.7 yi geçmedi
İştahı ise normal
Tecrübeli annelerimiz sırada azı dişimiz var çıkacak olan sizce o mu etkiliyor çocuğumu
Bilsem ki dişten rahatlayacağım bir de atak dönemimize denk geldik cok or durumdayım
Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen❤️🙏🏼