Tugbalina
Tugbalina canım benim kızım daha 3 aylik iken hamile kaldım pes peşe oldu zor oldu ama zamanla geçiyor yani illaki Zorluk oluyor diger turlu guzel yani benim en cok zorlandığımız nokta ikisinin ayni anda hasta olmasi oldu bide küçükken dışarıya cikmak zordu başka zorluk yok yani
Yani var ama oyle aman aman zor degil :))
Suam kucuk 16 aylik buyuk 27 aylik
İkiside yürüyor koşuyor yeri geliyor kavga ediyorlar Birlik oyun oynuyorlar hele konu yaramazlik olunca Allahim :))ama elhamdülillah iyiki oldu ikiside
Yani benim en cok sevindigim konulardan biri küçük kızım oldugunda buyuk kıskançlık felan bilmiyordu ilk 3 4 ay kolay gecti bode cok şükür uykusu guzeldi gaz sorunuda yasamadim belkide ondan kolay geldi bana bilmiyorum
Allah kimseye tasiyamacagi yükten fazlasini vermez olduysa vardır bi hayr Allah bilir biz bilemeyiz rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin