Merhaba
Doğum yapalı 16 gün oldu.
2 kere duş alabildim bu zaman zarfında.
Her gün banyo yapan biri olarak bu benim için biraz zor oldu. Sezeryan dikişime bir bant aldık onu takıp duş alıyorum. Ama onu çıkarıp takması çok zor geliyor. Artık duş alırken bant takmasam bir sorun olur mu ?
Doğumum çok zor geçti.
Ani kararlarla normalden sezeryana döndük.bunun öncesinde 15 saat nst bağlı sancı çektim 😭
Ufacık bir acı dahi çekecek modda değilim. O yüzden dikişlerim zarar görsün istemiyorum 😣😵💫
Teşekkürler