Busbus34 Kızlar bebivita mama kullanıp memnun kalan varmı bebelac gold kullanıyorduk sadece geceleri içiyor 15 aylık kızım bebelac gold kalmamış koca istanbulda galıba yinr zam gelcek kaldırmıslar bende bebivita aldım
Busegnc Ben hipp mama kullanıyordum bebivitaya geçtim zaten bebivitayı da hıpp markası üretiyor aynı yerden çıkma bebeğim severek içiyor