Fatmablmt-33 vallahi anlamadım bende hep soruyorum dün gece kalkti bir sınır bir öfke kafasına falan vuruyor gayet sakin karşıladım falan Allah’tan isyan çabuk durduruldu kucağımda uyudu 🤔 sonra sabhata ayni sinirle uyandı çocuk 3 yaşında ama bende sınırlı valla ☺️ ne yapcaz idare etcez sakinligimizk korumaya çalışacaz yanında olduğumuzu hissettirmeye çalışacaz yapcak da birşey yok herhalde cnm bulamadım ben