Fıstıklar merhaba bebeğimin bugün 3. Ayı doldu 4. Aya giriş yaptık şükürler olsun ek gıda İçin sizce erken mi ? Yani ek gıda derken salatalık çorba flan değil 😂 hani böyle emmeli süzgeçli oluyor ya muzu püre yapıp süzgeçliye koyup eline versem erken olur mu sizce şuan anne sütü ve mama karışık veriyorum