Merhaba herkese. İlk dönem için ücretsiz izin almıştım. İkinci dönem okula başlamayı düşünüyorum. Bebeğim şu an 9 aylık. 1 Martta yaşına girecek. Günde 1,5 saat süt iznimiz var diye biliyorum son 6 ay için. Ben 21 saat 5 gün öğlene kadar ders isteyeceğim. Bu şekilde acaba idarenin kabul etmeme gibi bir durumu olur mu? Henüz gidip konuşma fırsatım olmadı ancak kabul etmiyoruz öğretmen eksiği var vs. derlerse dilekçe yazabilir miyim? Bir fikri, tecrübesi olan varsa çok memnun olurum.