BihterZiyagil_ kardeş kıskançlığı bir de okul eklenmiş.cocuklar duygularını ifade edemediği kelimeleri secemedigi için kaygilaniyor,sinir bağırmak hatta şiddete kadar gidiyor.biz de yaşadık hâlâ yoğunluğu azalsa da yaşıyoruz.buyuk kızım 7 küçüğü 3 yaşında.gecen yıllarda daha tek taraflıydi kıskançlık kavgalar şiddet dâhi.ama ceza hiç vermedim inanın sadece anlattım durmadan zarar vermemesini vs.anaokulu zamanında daha agresif oldu kızım okuldaki yaşadıkları etkiliyordu onu da çözdük çok şükür.simdi bizde durum karşılıklı kıskançlık,sevgi gösterisi, şiddet,oyuncak paylasamama diye liste uzar gider.benim cozumlerim şu an için kendimce farklı.ama siz kızınıza yapmayın lütfen doğru değil bu şekilde ceza yöntemi yanlizlastirir iyice.