Hanımlar size bir sorum olacaktı evleneli neredeyse 3 yıl olucak kızlık soyadını kullanmıyorum fakat bazı yerlerde kızlık soyadim gözüküyor ehliyete yazılmıştım kızlık soyadim gözüküyor bazen hastaneler de aynı şekilde oluyor evlendikten sonra kimliğimi değiştirmedim yani kimligimde kızlık soyadım yazıyor onunla bı alakası olabilir mi