Buket_aliismail evde sadece sizinle iletisimde ve tv var tabi ki en buyuk etken bunlar. Babasini beklemeyin herkesin esi aksam geliyor mutlaka siz gunduzleri yuruyuse cikartin parka goturmuyorsaniz da sokak en guzel egitici cocuklar da sever disarisini oksijen alir size de iyi gelir. Gezerken herseyi anlata anlata yuruyun gezin, varsa akraba dost onlara gidin ne kadar cok kisiyle iletisimde olursa o kadar ilerler. Ekrani sifirlamaniz size en buyu faydayi saglicaktir. Bol bol sarki, kitap, birebir konusma ile ilerler ve hzilanir. Eve kapali kalma ve ekran sadece konusmaya degil bircok seye etki eder. Akranlariyla ieltisimde zorluk yasar, ekrandan dolayi dikkat suresi azalir ve oyuncaklariyle kendisi oynamakta gucluk ceker, iletisim sikintisi/sosyal beceri eksikligi vs gibi bir cok sey ileride size sorun olur bu sekilde giderseniz. Mutlaka ve mutlaka ekrani sifirlayip onunla yapilacak etkinlikleri denemenizi oneririm