Siz hangi markayı önerirsiniz yenidoğan için ne marka kullanıyorsunuz anneler?
hkaf2580 grean clean kullanıyorum çok memnunum
İncia kullanıyorum içeriği temiz
Bende green clean kullanıyorum leke çıkarıcısı yumuşatıcısı falan gayet iyi tavsiye ederim