gmzshn Bebeğim 3 aylık gündüzleri sadece ama sadece kucağımda uyuyor yatağında veya koltuğa yatırınca hemen uyanıyor yoruldum artık sürekli kucakta uyumasından ilerleyen aylarda bu düzelir mi 🫣
papatya_1125 gmzshn düzeliyor ama zaman alıyor.😊mayişinca koyun yatağa pispislayin.aglarsa kucağa alıp sakinleştirir tekrar koyarsınız
H_ceyhan gmzshn Eveet düzelecek merak etme 😁bizimki 2 aydan sonra düzelmişti sizinki de çabuk düzelir umarım
Bsraak gmzshn benimki 2 aylık oda kucakta uyuyo gündüzleri gazı olduğu içinde kıyamıyorum yeterki uyusun diyorum sizin öyle bi probleminiz yoksa uyuduktan yarım saat sonra falan koyun tam dalınca başta çok uyumasa da alışır zamanla herslde🙈
EymenArasAnnesi gmzshn bizimki 8 aylik hala kucagimda uyumak istiyor salincagi var yatiriyorum kesinlikle orda uyumuyo dönüyor sürekli ayagimda salliyorum kalkmaya calisiyo bende zordayim
Krkmzrm gmzshn bizimki de öyleydi ilk üç ay sadece kucağımızda uyuyordu, sonra beşikte uyumaya başladı. Sıcaklığa sevgiye ihtiyaç duyuyorlar 🥰 şimdi 9 aylık o ilk ayları şimdiden çok özledim