Bebeğim 2 aylık olacak yakında, önceden bu alışkanlığı yoktu şimdi 15-30dk da sık sık emmek İstiyor, uyanıklık süresi kısa sürekli emme ve kısa uyku süreleri yapıyor. Kucağımda emerek uyumak istiyor , yatağa bırakınca uyanıyor. Deneyimli anneler ne tavsiye edersiniz? Bu kadar kısa zamanda emmek istemesi normal mi? Emzirmeli miyim?