hirayse rota virüsünun ne oldugunu ve aşısının ne işe yaradığını biliyorum. Peki yan etkileri neler? Duydugunuz yada bebeginizde olusan etkileri ne oldu?
Mrv_yvz hirayse bebegimde hic bir yan etkisi olmadi ama doktorumuz biraz ishal olabilir yan etki olarak demisti ama ishal falan olmadi
alinmavi hirayse ishal ve ates olabilirmis ama biz 2 dozda da hicbir yan etki yasamadik. zaten ishal ve ates de daha beterinden korumasi icin gerekli bagisiklik kazaniyor bu sekilde.
TZA [bilinmeyen] geçmiş olsun öncelikle bu sıkıntıları ne kadar süre yaşadınız mesela bağırsaktaki düzensizlik kaka yapamama mıydı ishal durumu muydu ben 2. Ayda yaptırmadım da kızımda bi bronsit durumu vardı 3. Ay yapalım dedi toplasın kendini diye şimdi yaptırcaz merak ediyorum yaşamış birisi olarak