Ayselmiros Laden ben kullanıyordum sonra dedim bi işime yaramıyor sattım keşke satmasaydım şimdi çocuk var dışarıda ikide bir telefon çıkarmaktan iyidi bakıyodum bildirm felan kim arıyor ona göre telefonu çıkarıp konuşuyodum
Asyaveannesi04 Laden benim var çok memnunum ilk bir heves aldım ama iyiki almışım kim arıyor bakıyorum adım sayımı sayıyor kimin aradığına göre çıkarıp konuşuyorum yada meşgule atıyorum