Eylul06 Heyet raporu aldım başhemşirelik daha almasın hakeme vereceğiz dediler sorumluma alsam hakeme giden var mı işe başlayamam ücretsize de ayrılamam şimdilik en az yaza kadar alacagım sizce nasıl bir yol izlemeliyim başhemşire ile konusmaya gideceğim
Btlazz Hakeme vereceğiz dedilerse problem edecekler gibi duruyor, görüşmeniz en iyisi olur anlatın bakalım durumu.
biraslanmiyavdedi Gerçek bir rahatsızlığınız yoksa hakem heyeti kararı bozabilir, hem doktor hem sizin hakkınızda soruşturma açılabilir. Rahatsızlığınız nedir?