Arzueslrm gayet normal geldi bana. Bi arkadasimin bebegi oykeydi yani dogduktan sonra down sendromlu dediler arkadasim cok uzulmustu kendini harap etti. Doktoe doktor gezdi. Hatta onunn bebegi bayagi benziyordu yani. Sonra bi doktoe hayir down sendromu yok falan dedi. Sonra arkadasim artik var yada yok allahtan geldi dedi ve suan 4 yasinda. Down sendromlu degil yuz hatlari vs tamamen degisti. Eger iciniz rahat etmiyorsa farkki doktora danisin ama bence bir anormallik yok gibi. Ama tabiki doktor degilim etkileyemem.