Hanımlar merhaba ben truff yapmak istiyorum internetten baktım ama benmari usulü çikolata eritmeyi hiç beceremem🤣🤣trufun üzerindeki çikolata için kremayı kaynatıp içinde çikolata eritip bulasam yine öyle donuk görüntü olur mu tadı nasi olur böyle deneyen var mı🙏😘