2603 Ya arkadaşlar bebeğim 10 buçuk aylık sağlıkocağının verdiği kan damlasını kullanıyorum ama hiç iyi şeyler duymuyorum bununla ilgili sağlıkocağından kullanan var mı uykularım kaçtı resmen çocuğa bir şey olucak diye
Alya-Sena 2603 ben kullaniyorum diger cocuklarimada saglik ocaginin verdigi tum damlalari kullandim. Saglik bakanligindan onayli sonucda ben hic bi sorun yasamadim
senbanabaksana 2603 ben direk doktorumuzun önerisi ile kestim dişlerde çürüme yaptığını söyledi daha temiz içerikli bı markadan devam edin bence ben 1 yıldır hiç kullanmadım diyebilirim 1 yas kontrolünde demir kan ve d vitamini değerleri çok güzel çıktı
papatya_1125 2603 paraben var uzun.sure kullanılabilmesi bozulmaması için.bazi bebeklerde bir sıkıntı yaşanmasaydı da bazılarında kabızlık ve gaz olabiliyormuş. Tercih sizin 😇
papatya_1125 senbanabaksana Siz hangi kan damlasını kullanıyorsunuz Acaba ben nevvit kullandım da yine de biraz düşük
Sevdacinar 2603 benim bebeğim de 5 aylık geçen ay sağlık ocağı kan ilacı ve d vitamin verdi 2 sinide kullanmadım gidip kendim özel aldım va gayette iyi kullandığım marka bence kullanmayın sağlık ocagin verdiğini