Deletedmom_123 Benim babam kokoreççi. Hemen yan dükkanı fırın. Askı babamın dükkanın önünde. Askıya bırakılan ekmekleri karşıdan yargılamak olmaz ama üstü başı giyimi düzgün insanlar geçerken alıp gidiyor. Babam denk geldikçe(yaşadığımız yer çoğu insanın birbirini tanıdığı bir ilçe) durumu olupta alanı görürse bağırıveriyor arkasından. Yazamıcam açık açık dönüp bırakmazsan alır satırı çıkarım :::: çocuğu diye. Öyle bırakıyorlar. Çoğu zaman olana gidiyor o ekmekler. Arabasından inip alana şahit oldum öyle söyleyeyim. En güzeli gördüğünü, bildiğini müşkül bırakmamak. Çoğu insan eminim mahallesindeki ihtiyaç sahibini bile tanımıyordur. Algılarımızı açalım, etrafımıza bakalım. İhtiyacı olana birinci elden yardım edelim. Bunu hatırlatmanız çok kıymetli bir şey. Düşünceniz de öyle. Sizin gibi iyi insanların sayısı katlana katlana artsın inşallaj canım❤️