Kızlar bebişim üç aylık ve doğduğu zaman hastanede burnu temizlendi ondan sonra hiç temizlemedim tıkanmadı diye ama evde nefes alırken bazen hırıltı oluyor akrabalarım diyor ki biz her gün okyanus suyuyla falan temizliyorduk kendinden ele al her gün burnunu suyla temizlemiyor musun düşününce haklı yani siz ne sıklıkta temizliyorsunuz ve serum fizyolojik mi okyanus suyu mu aspiratör mü ne kullanıyorsunuz?