Anneler merhaba bebeğim iki aylık dışarı çıkmak dolaşmak hava almak güneş oldugunda bebeğimi çıkarmak istiyorum ama korkyrm ne zman ciksak hep ağlaması huzursuzluğu oluyor çıkmam gerektiginde şimdiye kadar hep ağlayarak girdik eve hızlı hızlı gidip geliyorum hiç rahat değilim bakıyorum iki üç çocukla dışarı çıkanlara özeniyorum resmen bebeğiyle disarda rahat gezenlere aglayinca panik yapıyorum dışarda nasil sakın kalıp cozucem bu durumu bilmiuorum geçen bankaya gtmek gerekti hızlı hızlı gttim tam bankaya geldim ağlaması tuttu artık rica ettim öncelik istedim siz nasıl çıkıyorsunuz bebeklerinizle dışarı onlar duruyormu. Hani AVM falan gdnce panik yapmiyom bebek odaları var sakinlestrip arabaya koyabiliyorum dışarda sorun ister🤔☹️☹️