sedali60 7buçuk aylık bebeğim var ve dünden beri emerken göğsüm çok acıyo.ilk zamanlar yara olmuştu emmeyi tam beceremiyor diye ama şuan neden olmuştur ki?hiç başına gelen var mı?emzirirken ağlıyorum resmen
Elifozcelik sedali60 benimde öyle ağrımaya başladı sonra yara oldu ayrılıyor gibi hemen önlem almalısın yoksa çok ilerliyor
sedali60 Elifozcelik sizin de mi ilerleyen aylarda oldu?öyle yara falan yok sadece ucunun alt kısmı hafiften şişmiş ve atlet bile değse acıyor.dün akşam oldu bianda bugün daha da kötü halde.nasıl emZireceğim bilmiyorum.nasıl önlem almalıyım?
Elifozcelik sedali60 göğüs ucu yaraları için olan kremlerden kullan birde bol bol yıka benimki bir aydır geçmedi çok ilerledi öyle başlamıştı
sedali60 Elifozcelik Dr a gittim antibiyotik ve bepanten krem başladı inşallah iyi gelir emZiremiyorum sağarak veriyorum
Elifozcelik sedali60 bepanteni bende yeni kullanmaya başladım 6 aydır emziriyorum benimki sağdığım sütü içmedi illa beni istedi belkide ondan iyileşmiyor