Birde şunu soracağım şimdi ben 1 çay kaşığı tattıracağım ya geri kalanı yarın 1 tatlı kaşığı diğer gün yemek kaşığı olarak aynı kavanozdan kullacam 3 gün aynı kavanozu kullanacam. E diğer kavonazlar açılmamış olacak nette yaptığınız yoğurtları 4,5 günde tüketin diyor onları daha vermicem dimi tadım bitince bir alerjik sorun olmazsa birdaha mayalayıp bu sefer istediği kadar verecem heralde bu arada cevaplar için Allah razı olsun