Merhaba sevgili anneler, öncelikle dediğiniz kesinlikle doğru, bu süreç her annede farklıdır. Her doğum ve emzirme dönemi kendine özeldir. Alınan/verilen kilolar da kişiye göre değişir. Emzirirken 500 kalori sadece süt üretimi için harcanır, doğum kilolarını vermek daha kolay gibi görünür. Ancak süt olsun diye her besini gereğinden fazla tüketirsek tam tersi bir kilo artışı yaşayabiliriz. Bu noktada doğumda aldığımız kiloları vermek için kısıtlı ve yasaklı diyetlere yönelmemek önemlidir. Bunun yerine kendinizi kısmadan, yasaklamadan yeterli ve dengeli beslenmek doğru çözüm olacaktır. Böylece kilolarınızı verirken sütünüzü de desteklemiş olursunuz. Yaşam boyu sürdürülebilir sağlıklı beslenmeyi öğrenmek istiyorsanız, sorularınız varsa bana instagramdan her zaman ulaşabilirsiniz. İnstagram @diyetisyenfahriye. Sevgiler <3