Merhaba canımlar.
Ben doğumun ardından 2.ay regl oldum. Öyle ilk iki sefer düzenli gitti. Bu ay bi tuhaflık var regl sancılarım var bir haftadır ama regl yok. Daha doğrusu olmam gereken ilk gün pembemsi akıntı geldi sonra da kahverengi akıntı geliyor kanama yok. Normal mi acaba bu ben anlam veremedim.