Bebeğim 23 günlük 3 gündür hep memede olmak istiyo uyuyup Beşiğine koyduğumda yan yatırıyorum veya sırt üstü 1 dakika bile olmadan ağlıyo neme istiyo bugün yüz üstü yatırdım yanındaydım bende deliksiz 2 saat uyudu. Geceleri yüz üstü yatıran anneler var mı?