Aranızda çocuk gelişiminden (lise ) mezun olan varmı? Hanımlar varsada şunu sormak istiyorum
∆ Lise bittikten sonra hemen mesleğinizi yaptınız mı?
∆ Ortaöğretim kppss ye ( yks sınavına girmeden ) direk girip mesleğinizi yaptınız mı?
∆ mesleği yapmak içinde sertifika almak şart mı?