Demeteymenim Merhabalar bugun saglik ocagindan arandım ebemiz 9.ay aşımız oldugunu soyledi ben genellikle bu aşıyı ağır bir aşı olduğu için 1 yasinda olduğunu biliyorum isteğe bağlıymış. 9. Ayda olan ve olumsuz birsey yaşayan oldumu acaba ?
mysa2 Demeteymenim 1 yaşta benim oğlum oldu bizde yan etki yaptı aşı ama şimdi erkene çekilmiş 9. Aya yani yaptırabilirsiniz herkese aynı diyolar çünkü . Hastalıklar vs çoğaldığı için erkene çekilmiş sanırım öyle birşeyler demişti hemşire zaten çok eskiden de 9. Ayda yayılıyormuş 1 yaş a almışlar şimdi tekrar 9 aya çekmişler
Dmt-01 mysa2 o şekilde değil hem 9.ayda hem 1 yaşında yapılıyor ek doz gibi düşünün yani salgınlardan dolayı
mysa2 Dilruba_1 ya söyle burda anlatıp dallandırıp endişenldirmeye gerek yok diyim 😊😊 ama bazı çocuklarda canlı aşı olduğu için yan etki yapabiliyor cogunluklada birşey yapmıyor . Mesela bizim ufaklıga yaptı 2 kuzeni oldu peşinden hiçbirşey yapmadı gibi 😊
mysa2 Dmt-01 aa bana hemşire erkene çekildi 9. Ay dedi ama 1 yaştan bahsetmedi . Ben zaten tek doz 1 yaşta yaptırırım yine muhtemelen