Doğum kilosu 3200 boyu 52 olarak doğdu
Smdi 8. Aya girdi bugün kilosu 8500 boyu 68 cm ama sıkıntı şu ki kızım 6. Ay da 68 cm boyundaymis yani hiç uzamamis iki ay da.
Ve iki ayda toplam 800 gram almış. Doktor değerleri Aralık’ta dedi ama eşim dahil bı kaç kişi moralimi bozdu. Her ay alması gereken belli boy kilo yok mu diye.
Sizde durumlar ne