Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 6.ayına merdiven dayamak üzere. Çok şükür bu günlere. Rabbim her birimizin evladını bağışlasın. Ek gıdaya geçeceyiz nasip olursa. Bu süreçte neler yaşadınız? Serüveniniz, maceralarınız nelerdi? Nasıl oldu? Önce ne ile başlamam lazım? Neler yedirmem, neler tattırmam gerek? Doktorumuz ufak tefek bişeyler anlattı ama aklım karmakarışık. Patates, havuç,kabak vs bunları 3 gün kuralı ile tattır dedi ama daha sonra ne vereceğim? Ne kadar vereceğim? Kahvaltıya ne zaman başlanacak? Yemek öğünlerinin miktarı ne zaman artacak? Ne kadar artacak? Çok bilgisizim. Bir o kadar da heyecanlıyım. Daha dün küçücük avucumda olan bebeğim ek gıdaya geçeceği zamana gelebildi. Biraz tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var. Şimdiden bilginize, parmaklarınıza ve yüreğinize sağlık. Sevgiler❤️