Sevgim4sana Dün bebegimde 7 mm asd tespit edildi. O kadar üzgünüm ki anlatamam.zaten evhamlı biriyim. Bebeginde asd olup kapanan oldu mu, kapanmayanlar ne zaman işlem oldu 😭
Handegktn Sevgim4sana bizimde aynıydı zamanla kapandı merak etmeyin kapanıyor kilo aldıkça kapanır demişti doktor öylede oldu şuan bir sıkıntısı yok şükür
Zhnce Sevgim4sana asd masum olan açıklık diye biliyorum genelde kendiliğinden kapanıyor Bizde 3.5 yaş civarı olan kontrolde doktor tamamen kapanmamış ama bu kalan açıklık hayatında herhangi bir sorun teşkil etmez diye bi rapor verdi 6 ayda bir kontrole gitmiştik doğduğundan beri en son işte rapor verdi doktor kontrol bitti dedi Tabi ben yine önümüzdeki aylarda bi kardiyoloji gidicem merak ediyorum diye Dediğim gibi asd genellikle 3 4 yaş civarı kapanan türden bi açıklık
Gulra Sevgim4sana kaç aylık bizimde 6 mm ilaç başlarmadı ama hıxlı nefes alıyor uyanıkken Handegktn sizin kaçıncı ayda kapanfı Zhnce kaç aylıkken kapandı sizdede hızlı nefes akışvwrişi var mıydı:(
Elifmm Canım geçmiş olsun kapanır inşllah öncelllikle erkenmi dogdu bebegin kac atlık şimdü kaç kilo bizizmde vardı kapandı
Handegktn Sevgim4sana 37. Hafta 2830 doğdu doktor kalbini dinlediğinde üfürüm hissettim dedi kalp doktoruna yönlendirdi 7cm çıktı sonraki kontrolde 3 e düştü 6 aylıkken kapandı galiba
Elifmm Sevgim4sana 34 de dogdu 5’5 bizimki erken doguma baglıyor doktorlar 6 aylıkken kapanmoştı şimdide bi sorun yok cok şükür
Zhnce Sevgim4sana ilk doğduğunda 3.5 di Sonraki kontrollerde buyumustu 5.6 olmuştu zamanla bu küçüldü en son 2 mi neydi doktor gelmeye gerek yok artık demişti Tam rakamı hatrlamiyorum ama baya kuculmustu
Sevgim4sana Elifmm cok şükür darısı bize inşallah, ne zaman farkedildi aradaki kontrollerde küçülme oldu mu direkt kapandı mı
Elifmm Sevgim4sana normal cocuk doktoru sırtını dinlerken farkediyor zaten üfürüm sesi gibi bişeyler var siyo kalp doktoruna götürün dio
Sevgim4sana Zhnce hadi ya büyüdüğünü bilmiyordum bi de öyle bi ihtimal mi var 😐ne zamandan sonra küçülmeye basladı hangi ay yani
Zhnce Sevgim4sana ile doğduğunda 3.5 6 aylikken 5.6 1 yaşında iken 5e düştü 1.5 yaşta 4lu bi değerdi 2 yaşta 3lu değerlere gerileri 2.5 yaşta son değerin daha da altına düşmüştü o yüzden 1 sene sonra gelin dedi doktoru 2.5 yasa kadar 6 ayda bir gittik kontrole
Zlm Sevgim4sana detaylı ultrasonda görünmüştü 8 aylikken kapandı doğduğunda ara ara doktora goturuyoduk kalp için
Sevgim4sana Zhnce detay için cok teşekkür ederim. Kendiliğinden kapanmasına cok sevindim darısı bize inşallah