Kızlar selam,
Bebeğim 8 aylık iki akşam önce doğumdan sonra ilk kez regl oldum. Ama şu 2 gündür sağdığım sütlerde azalma fark ediyorum bu normal bir süreç mi? Yani sadece pms döneminde geçici mi yoksa sütüm mü kesiliyor ☹️ lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız🙏🏻