Fundali
Merhaba bende sezaryenle doğum yaptıktan 20 gün sonra uçuk çıkarmıştım. Bebeğinizi öpmeyin çünkü uçuk virüsü bebekleri için iyi değil. Doktor bağışıklık sistemin zayıflamış ondan demişti. Hamilelikte kullandığım multivitamin ilacını içmeye devam etmemi önermişti