Funda-12 Merhaba dün 18 Aylık aşımızı olduk çok hafif bir aksama var çocukta hemşire aşı yapmaz ama olabilir büyüyor dedi başına gelen var mı buz koydurmuyor normal yürüyor ama koşmasında hafif bir sendeleme var bi bacağında