Biz de kullandık bunu..antibiyotik..içinde toz halde hulunuyor..kaynatılmış soğutulmuş suyla üzerinde ya da içinde yazana göre hazirliyorunuz .içinde hem kaşık hem d şırınga var..çok yönlü hazırlanmış bir paket olmuş..görünce ben de bı sasirdim .ben hiç şırınga olayına girmedim .kaşığını kullandım..tercih sizin yani .hangisi kolayinixa geliyorsa