Merhaba sevgili anneler
Bebeğine erken aylarda göz kayması ameliyatı yaptıran anneler veya bu konuda bilgisi olanlar deneyimlerini paylaşabilirlerse çok mutlu olurum. Çünkü bu konuda çok arada kaldık. Tr deki doktorlar en erken vakitte ameliyat yaptırmamızın avantajlı olup kesinlikle gerekli olduğunu . Başka bi ülke 5 yada 6. yaşlara kadar beklememiz gerektiğini söylüyor. Bu konuda her ülkenin başka görüşü var çok arada kaldık. Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.