Dilruba_1 Her bebeğin gelişimi farklı olabilir benim kızım 5 aylık yürütmeye çalıştığımızda adım atıyor ayaklarını kırmıyor şu anlık ama kırsaydı da mesele etmezdim elbette zamanla o da kırmadan yürür
BFA Evet var bizimki 10 aylık doğru düzgün oturmuyor bile bazı çocuklar tembel maalesef merak etmeyin işine gelince basacaktır😁
EzgiFatihKerem BFA merhaba benim bebeğim de 10.5 aylık basmıyor istemiyor oturunca kendini hep atıyor emeklemiyor bu beni çok üzüyor siizn bebeğiniz yaptı mu acaba ne zaman yaptı
EzgiFatihKerem Umay-gmz merhaba 17,5 aylık yürüdü 15 aylıkken emekledi ama çok az daha sonra sıralamaya başladı ama tam olarak 17.5 aylık yürüdü tutunup kalkamıyordu bile zorlanıyordu çok korkutmuştu beni şimdi 2.5 yaşında herşey yolunda çok şükür ☺️
Umay-gmz EzgiFatihKerem maşallah 🧿yüksek oturtturup ayağının üzerine batırmaya çalışıyorum ama kendi zamanı var sanırım , annelik sabır geçeketen , tşk ederim cevap için , iyi cevabı duyunca içim rahatlıyor en azından
EzgiFatihKerem Umay-gmz evet inanın bende çok endişeliydim ama gerçekten zamanı var geç yürüdü mesela ama çok çabuk konuştu her bebek kendine özgü gerçekten arkadaşım var yaşıtlar bebeğimle 13 aylık yürüdü 8 aylık falan emekliyordu bende gördükçe üzülüyordum bi sorun mu var acaba diye çok şükür sadece zamanı varmış şimdi o henüz konuşmuyor ama benim oğlum konuşuyor onunda konuşması için zamanı var demek ki her çocuk bazı şeyleri erken bazı şeyleri geç yapabiliyor düzenli kontrol ediliyordur bebeğiniz zaten o yüzden size tavsiyem kendinizi üzmemeniz akışına bırakmanız☺️
oioi Aynı durumu bende yaşıyorum 1 yaşında basmıyor emeklemiyor sadece oturuyor. Oyuncaklara uzansın diye yapmadığım şey kalmıyor asla gidip almıyor . Sürekli her şeye ağlıyor. Gerçekten yürüyecek mi diye endişem arttı . Sizin paylaşımı görünce biraz sakinledim .