Arkadaşlar , Allah için bi bilen akıl versin. Oğlum hala emiyor memeyede aşırı düşkün. Şuan ne kahvaltı ne yemek asla istemiyor. Belirli şeyleri yiyor. (Makarna,salatalık,yoğurt, çikolata gibi gbi) bu durumu yaşayan var mı artık kafaya takmaktan kafam ısınıyor 😒 napmamı önerirsiniz?