Zhnce sudereyhan402 yapılandırma en son düşüncen olsun az kalmış ödeme yapmana zaten Bosyere yapılandırma yapıp tekrar faiz ekletme Hic ödeyemem dersen yapılandırma mantıklı ama zaten ocakta ödeme yapacaksın
sudereyhan402 Zhnce evet haklısınız 20 gün sonra ödeme yapacağım beklerler inşallah 20 gün 🥺🙏🏻 Yapılandırmaya gerek kalmaz
Zhnce sudereyhan402 bi sıkıntı olmaz yani o kadar çok dosya geçti ki elimden sürece hakimim az da olsa Bide banka kolay kolay müşteri kaybetmek istemez hiçbir zaman 😊
NoThing2Lose sudereyhan402 2 ay ödemeyle sadece faiz konur üstüne uzun yillar odemezseniznevinize bildiri geliyor onun üstünde odemezseniz haciz olur iki aydan bişey olmaz
sudereyhan402 3yasakadarsifirekran bloke de konmaz diyorsunuz demi zaten 20 gün sonra ödeyeceğim beklerler inşallah 20 gün 🥺
3yasakadarsifirekran sudereyhan402 Beklerler avukatlık falan olursanız anca o zaman koyarlar. 4 ay falan gecikme lazım