Bebeğim 4 aylık 15 gün önce dilbağı operasyonu geçirdi beni zaten emmiyordu sağarak besliyordum operasyondan sonra biberonu almamaya başladı uyanıkken mumkunati yok besleyemiyoruz uyudugunda da bazen uyanıyor icirirken 3 saatte bir 100 ml vermeye çalışıyorum ama bazen 30 40 aldıktan sonra uyanıyor istemiyor emziği cak cuk emiyor diğer alternatifleri de kabul etmiyor oral döneme girdi biliyorum salyalari çok eli sürekli ağzında doktora gittiğimizde geçen hafta önce olabilir operasyon da geçirdi dedi ne kadar takmak istemesem de beynimi kemiriyor bu sorun ne yapacağımı bilmiyorum yaşayan tecrube eden şu kadar sürdü geçti ya da geçmedi şöyle yaptım diyebilecek var mı tükenmiş durumdayım