Pasaben gülhanede mehmet cengiz var . Bize de gitmek nasip olmadı ama instagram dan takip ediyorum çok iyi birine benziyor. Ben özelden (medikalpark keçiören) hiç memnun değilim. O yüzden bir şey diyemiyorum maalesef . Çok geçmiş olsun, inşallah iyi bir dr bulursunuz 💙