yagmur_alcicek33 Bebeğimin kulağında sürekli katılaşmış kulak kiri var ve kulağının içi pul pul kıpkırmızı sizce normla mi?
minikMarquez yagmur_alcicek33 benim bebekte de vardı böyle yetişkin kiri gibi doktora gittim müdahale etmeyin kendiliğinden çıkar dedi bende hiç dokunmuyorum
Melagle yagmur_alcicek33 egzama olabilir benim bebeğimde de var egzamaya bağlı dedi kulak arkası içi pul pul ve kızarık. Sürekli nemlendirici sürüyorum rahatlıyor biraz
minikMarquez yagmur_alcicek33 anne sütü kemiklesme yapıyor doktorlar asla önermiyor kulak enfeksiyonu yapıyor sonradan siz doktora danışın bu konuda ama anne sütü kulağa konulmuyor
minikMarquez yagmur_alcicek33 benim bebeğim de aynıydı kulak doktoruna müdahale ediyorum acaba siz bir şey yapamaz mısınız deyince yok böyle kalsın kendi kendine atar dedi bende şaşırdım şimdi baktimda biraz daha iyi