yldrm986 Asilkuzey ben uzun kol ve uzun alt bir kat giydiriyorum canım, soğumaya başladı hava..gece de bir kat patikli tulum altına da zibinli atlet giydiriyorum üstünü açmasa tek kat giydiricem ama üstünü açıyor ☹️
Devushka Asilkuzey ben uyku tulumu ayağınada çorap giydiriyorum çok serin olursa gece yelekte giydiriyorum
Demiralp60 Gündüz hava güneşliyse tek kat uzun kollu zıbın altınada uzun pijama altı gidiriyorum.gece ise patikli tulum çorap altınada kısa kollu zıbın giydiriyorum.malum havalar serinledi biraz.