Sumiree
Diş dönemine girmiş olabilir sevgili anne, bazı çocuklar ise iştahsız oluyor, benim kızım gibi. İlk başlarda ven de çok dert ediyordum, günde 4 5 kez yaptıklarımı döküyordum, gizlice ağlıyordum bile ama emiyorsa, genel sağlığı yerindeyse dert etmeyin. Bırakın emsin, katı gıdaya alışması için zamana ihtiyacı var demek ki. Miniğinizi sağlıkla büyütün 🌺