Hazalinannesiiii bestlak damla kullandım ben,hoşaf içtim bol bol,rezene çayı ve emzirme çayı içtim ayrıca ben hiç sağma yapmadım onu niye yapıyorlar bi bilgim bile yok ben hep emzirdim bebeğimi asla iki saatte emzir diyenleri dinlemedim sende sürekli emzir o emdikçe sütün çoğalıcak emin olabilirsin