neslihanyildiz merhaba, cocuklarımız aynı aylık ve aynı kiloda. Bende hamile olduğum için sütüm kesildi ve 11 aylıkken emme işlemimiz bitti. Açıkçası baştan beri istediğim gibi bir cocuk doktoru bulamadığım için kimi mama ver kimi verme dedi. En son bir eczacıya ve hemşireye danışmıştım. Onlar da eğer yiyen bir bebekse mamaya gerek olmadığı, öğünlerini zenginleştirmemin yeterli olduğunu söylediler. Bende o şekilde yol izliyorum. Sabah kahvaltısı, ara öğün meyve, öğlen yemeği ara öğün meyve ve en son akşam yemeği şeklinde ilerliyorum. Bununla birlikte kan tahlillerini takip ediyorum ki oğlumda eksik olan şeyi takviye edebikeyim diye. Çok şükür 2 aydır bir sıkıntı yaşamadık