Öncelikle yanlış anlaşılmaması adına sıklık değil miktardan bahsettigimi belirteyim. Eskiden 2 günde 3 günde 1 kaka yapsa bezi taşar dolardı şimdi az az yapıyor. Cisli bezleri iyi, gündüz 5 gece 2 kez emiyor, memeden doyarak ayriliyor. Alerjisi çıktı ama kilo alımı gelişimi fazla etkilenmedi. Bu kakadaki azlık normal mi neden olabilir sizce? 4 buçuk aylık kız bebek.