Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık emziriyorum ve 2 haftadır çok kötü hastayım ilaçta kullanamıyorum öksürük bir türlü geçmedi ya bebeğim uyanacak diye aynı odada bile öksüremiyorum iyice sinir olmaya başladım boğazımda bir gıcık var sürekli öksürme isteği geliyor ne yapmam lazım tavsiyelerinizi alırım